dagen + mitt favvogodis!

hejsan mina vänner :)

Dagen spenderades på dollar store, eller inte hela dagen men en del av den.
Jag och fanny tog bussen vid klockan tre till "stan" i sandviken som bara är några affärer.
Jag ville gå på dollar store eftersom att vi inte har det hemma :) så vi gick dit och jag köpte mitt favoritgodis som jag ska äta imorgon på tåget hem, fast jag har redan öppnat påsen och det lär ju vara uppätit redan ikväll!

endast 20 spänn! ojojoj


sen kom philip och vi gick runt med honom lite överallt.
Tanken var att vi skulle ha varit med honom ikväll också men det vart inte så, vet inte varför men aja.
så vi få se vad vi hittar på istället, det finns bara möjligheter!

pussss

Kommentarer
Postat av: Isabella - En go göteborgare ((;

Vilket tema har du på bloggen ?

2009-08-30 @ 19:21:29
URL: http://bbaraiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0