humörsvängningar

Nyss var jag helt pepp på att blogga, och nu kändes det inte alls som nån mening.
Och jag har så himla ont i huvudet! det känns som att jag börjar få feber, och så tror jag att jag är varm.
 Nejnejnej, jag var får inte bli sjuk nu när sommarvärmen börjar komma tillbaka!
men på nått sätt så känns det som att det är min vanliga tur..

Ikväll har jag så mycket funderingar i huvudet, jobbiga funderingar. Sånt som jag inte vill ta upp här, men det är så mycket som måste göras också. Känner mig lite stressad att jag inte ska hinna med allt som jag vill på sommarlovet! för det är snart slut kan man säga. Det kommer gå så snabbt.

här slänger jag in en melissa horn, det passar bra! världens bästa lars är med på ett hörn också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0