myspys

Gud vad slö och trött man blir när det är så här dåligt väder! Därför åkte jag hem vid ungefär två från madde, för jag kände att jag inte alls gjorde någon nytta där. 
Jag låg bara i hennes säng och tittade på tv medan hon fick dammsuga hela lägenheten, snällt!
Nej, men jag kände mig så himla trött så jag åkte hem och la mig i soffan hemma istället och kollade på någon film som låg på vardagsrumsbordet som jag aldrig sätt förut.
Jag tror att den var lånad från nån, Nim och den hemliga ön hette den.
Inte världens bästa film om ni frågar mig, men den funkade en sån här regning dag i alla fall. Plus att den var dubbad, som jag kan störa mig så otroligt mycket på ibland!
haha



Nu ska jag ta mig en dusch, och sedan ska jag äta :)

pusss

Kommentarer
Postat av: linda

haha jag gillar dubbat ja!

2009-07-10 @ 23:15:47
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0