uppdatering från sängen!

I skrivandets stund ligger jag i sängen och har tagit med bärbara datorn, känner att jag behövde vila benen litegrann efter dagen. Fast egentligen fattar jag inte varför för att jag har bara suttit stilla på en stol hela tiden!  

 Det var nämligen såhär att jag följde med familjen idag på auktion, jag hade räknat med att vi skulle åka hem efter några timmar men vi stannade där från klockan tio till sju!!
OJdå tänkte jag.
Mamma och pappa köpte lite olika saker och jag ropade faktiskt in tre styckna väskor från 50 talet för bara 20 spänn! När jag öppnade ena väskan så var det nån råtta som hade ätit ur själva innertyget så det var helt smuligt där i, inte alls trevligt!

Men sen när jag öppnade den andra väskan möttes jag av en positiv överraskning! Där i låg det olika slags vantar av siden, spets och olika material! det var säkert 6 olika par!
haha vet inte vad jag ska ha dom till, men dom är i alla fall roliga att titta på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0