filmsnackar'n

Skriver bara så att ni vet att jag lever, bra va? :)

det vart så att vi bara var med hennes kille adam idag, både hos honom och hemma hos fanny.
Vi kollade på "the grudge" och ja, jag tycker att den är läskig! Mest håret som hänger över ansiktet på tjejen, jag fattar inte varför? kan hon inte bara klippa bort hela luggen så att man i alla fall kan se lite mer utav ansiktet.


övervägde faktiskt om jag skulle lägga upp bilden eller inte, haha! Jag tycker att hon är så himla läskig!
och jag vet än till som tycker det, men hon är i frankrike nu.

jo, förresten nu när vi ändå är inne i filmsnacket så såg vi faktiskt aldrig step up igårkväll, ingen orkade. Mest för att man skulle behöva flytta hela tv:n så att den skulle få ström.
Vi nöjde oss istället med att prata, ni vet sånt som bara tjejer pratar om.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: linda henriksson

att du vågade se den :o

2009-08-13 @ 01:15:32
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0