jag kan inte packa!

jag är verkligen helt sämst på att packa! Först skriver jag en packlista och sen följer jag inte ens en minsta liten sak i den! istället kastar jag bara i lite kläder huller om buller.
Okej, inte hur som helst, men jag har verkligen problem med det här! För jag kan inte välja mellan två plagg utan måste ha med båda bara för att jag kan ändra mig när jag väl ska använda dom. Det kan bero på att man är tjej? jag tror inte killar håller på som vi gör.
Onödigt att hålla på så där.



det blir knappast bättre av att jag sitter här heller, kläderna kan ju knappast flytta sig själv in i resväskorna.
så jag måste ta tag i det här nu! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

sv: haha ja! det är ju en glad låt;)...



du mitt problem är att packa upp eller problem och problem det är skit tråkigt ;D;P



ha det bra! :)

2009-08-09 @ 22:28:58
URL: http://jvfts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0