om du har svårt att vakna på morgonen köp någon av de här!

själv behöver jag inte köpa någon av dom här klockorna eftersom jag har ganska lätt för att kliva upp på morgonen, eller jag har rättare sagt lätt för att tvinga mig själv till att kliva upp på morgonen.


hantelklockan ringer med en hög ton, och slutar inte att ringa förns
du har gjort 30 repetitioner med armen. Man måste alltså träna litegrann
för att klockan ska sluta ringa.


Man vaknar till en häftig discolåt om man skaffar discoklockan.
Det blinkar även runt i rummet när den ringer.



 Pusselklockan slutar ringa när du har lagt tillbaka pusselbitarna på rätt plats i rätt ordning.
 För att det ska bli roligare är det olika kombinationer varje morgon.

jag vet tyvärr inte vart någon av dom här väckarklockorna kan köpas men man kan prova googla på någon av dom så kanske man hittar någon sida där dom finns att köpa.

Kommentarer
Postat av: linda

haha palla! skulle ha discot jag iaf ;)



härmar du syster? ajaj karro,

hahahah ;D

2009-07-29 @ 18:58:50
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: madeleine

min lillasyster har den där discolampansväckarklockan ,hahahha den är från lagerhouse! :D

2009-07-31 @ 20:35:39
URL: http://bmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0