hör våran bön!

Gud i himmelen den blå,

Låt mig och min vän till Stockholm få gå (åka med buss)

Vi ber på våra bara knän

Att få besöka huvudstaden och

att få lämna detta län

Om du låter oss åka dit ska vi på dig Gud tro

Om vi nu ska på ett jävla vandrarhem få bo!

Ja, kära gud! Låt oss få komma till gröna lund
och låt oss båda två bli sund
Vi lovar då att äta massor av nyttig mat
bara vi får komma i väg snart
Hos ullis vi hoppas att vi kan bo
är hon vårt sista hopp måntro?
Tänk om vi blir tvingad att stanna kvar här
 istället för att utan besvär åka iväg
I så fall vore det sogligt, för till stugan vi istället måsta gå
Bara sura miner visar vi då



åå,  jag vet att det redan är försent! Madeleine och jag har ingen chans att komma iväg till stockholm.
Men en bön kan väl inte skada?

första versen är skriven av madde, och andra versen av mig.




Kommentarer
Postat av: linda

hahaha, om inte gud lyssna på dedär va lyssna han annars på

2009-07-13 @ 09:32:41
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0