hallådär!

Madde sov hos mig inatt och just dan efter lyckades min kropp pricka in att jag skulle bli sjuk. Så madde fick fixa sig själv hemma hos mig medan jag hade fullt upp med att inte försöka att spy.
och ja, jag gjorde aldrig det för dom som vill ha den informationen! 
Nu har jag mest ont i halsen och känner mig yr annars är det bara på topp :)

Under dagen har jag roat mig med att titta på film och äta..
haha jag älskar att äta! mest goda saker typ som kakor, choklad och allt såntdär.
Och oftast äter jag alltid när jag får tråkigt, det är nog en liten hemlighet som jag har.

Nu sitter jag och kollar på kläder, titta vad fina plagg dom har fått in!


grå tröja och skärp - ginatricot
grå tröja med mönster och orange tröja - monki
jeans - bikbok
halsduk - lindex

och jag ska köpa skärpet för ja tycker det är så snyggt och nån av tröjorna, måste bara tänka ut vilken först :)
men nu ska jag gå och ta mig en halstablett!
puss




Kommentarer
Postat av: linda henriksson

nån av dom gråa tycker jag :)

jag skulle också vilja roa mej med att äta men det går inte så bra när man måste anpassa sej efter tabletten!

2009-09-08 @ 14:42:22
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

jag har de där jeansen (: suuper sköna :D

2009-09-10 @ 20:34:36
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0