BARA FÖR ERAN SKULL!!!!

Gud vad jag känner mig snäll, otroligt snäll.

Jag bloggar idag bara för att jag tänkte på mina kära läsare, för dom är ju sååååå många och jag känner att jag verkligen inte kan svika alla dom. hehe

OJ vad det känns befriande att skriva igen, men tro inte att det kommer att bli en vana och att jag kommer att börjar skriva fem inlägg om dan. Jag skriver lite då och då och det är det som känns bäst!

hihi

OCH jag har också tänkt på en sak, kan ni tänka mig i mittbena? Skulle ni kunna tänka er det?
kolla!


rak bena


sne bena

tror jag håller mig till snebenan ett tag till faktikst :)
visstja, nu när vi redan är inne på "hårämenet" så skulle ju jag beställa klipptid, har skjutit upp det här i flera veckor. Men nu jädrans ska dom slitna topparna bort, förökte att klippa mig själv för nån vecka sedan men det vart snett och helt konstigt. Jag kan bara klippa andras och inte mitt hår. Liiiite tråkigt.

puss!


Kommentarer
Postat av: linda henriksson

du blogga :D:D:D

2009-08-31 @ 22:33:43
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Japp, du har inte skrivit på jätte länge :O<3

Gummna då :D<3

Du va fin i mitt bena men ha snebena ;)<3

2009-09-01 @ 16:13:56
URL: http://faaaaaaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0