godkväll.

lite snabb uppdatering om mitt liv:

ja det är såhär att jag har för tillfället gult hår. Och vet inte vad jag ska göra av det!
svårt val.
varje gång jag går förbi spegeln så får jag som små panikchocker, det verkar som att jag inte har hunnit vänja mig än. Slingorna som jag gjorde imorse hjälpte ingenting, det vart gulare! hur kan det vara möjligt?
Därför avvaktar jag ett tag och håller mig borta från speglar.

ikväll ska jag ägna mig åt att städa! dammsuga golvet, dammtorka, byta sängkläder och kanske skura golvet!
det är vad jag ska göra en lördagskväll! men jag måste! för jag ska somsagt bort på tisdag och jag hinner inte annars.

packa ska också göras, eller i alla fall tänka ut vad jag ska ta med mig. vad är viktigast? tandborsten och några rena par trosor, sen behöver man nog inte så mycket mer..

hehe

jag ska starta upp städningen nu! 



Kommentarer
Postat av: aw

de va dom med :D

2009-08-08 @ 21:39:03
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: partygirl

fin blogg:)

2009-08-08 @ 22:50:55
URL: http://partygirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0