härliga tider

hej :) det är så grymt skönt att jag vaknade så tidigt idag, för då hinner man med en massa saker utan att behöva stressa sig igenom dan.
Nio kanske var lite väl tidigt men runt tio tycker jag att det är bra att vakna, det känns skönt då. Och det känns mycket fräschare att vakna då än klockan ett på dan när solen lyser rakt in i rummet och man är helt svettig!

Igår sov jag somsagt hos linda och vi var ute på kvällen med isabelle  :)  inte alls nå länge bara till elva ungefär för jag tror alla var så trött så att vi höll på att somna på hemvägen egentligen. När jag och linda kom in till henne tänkte vi starta en film och snaska på chipsen vi hade köpt men istället struntade vi i filmtittandet och nöjde oss med att bara sitta och äta chips...hehe


linda, isabelle, jag


aa, dom här chipsen köpte jag! tänkte vara lite modern  och köpa en ganska ny chipssmak istället bara för salta chipsen som jag alltid äter. Men jag vet inte riktigt om det vart nån succè, visst den var god men riktigt ont i magen fick jag efteråt..
det är sånt man får ta.

Nu: äta lunch! gottit.




Kommentarer
Postat av: issa

hahah och du var tvungen att ta den "vackraste" bilden

2009-08-07 @ 12:27:48
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: Hannes

Vad skall du göra idag? Kram =)

2009-08-07 @ 17:21:36
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0