jag just nu



nej jag gråter inte, känner bara inte för att visa min snoriga näsa, och mitt "sjuka" ansikte.
alltså inte mitt sjuka ansikte utan mitt sjuka ansikte för att jag är sjuk -förkyld och så.
ni fattar va?
Fast jag är nästan redan på bättringsvägen så imorgon åker jag till farmor för att färga och klippa hennes hår, det ska bli kul :) bara jag inte råkar klippa helt fel!

jag har lagt in en massa låtar på mp3:n idag också, så nu får det inte plats några fler i den fast att jag i alla fall viljat haft minst 20 låtar till :( livet är hårt ibland. Det var trots allt larslåtarna som tog upp den största delen i min musiksamling så det gör inte så mycket ändå.  

Jag ska gå och bädda ner mig i sängen nu, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0