dan före doppardan

noll komma noll julkänsla i min kropp
mamma blir lite besviken innerst inne tror jag, för hon försöker verkligen för min skull. Hon fixar med julmusik, julgran och tomtar överallt men ändå känner jag inget (!)

helt ärligt skulle jag kunna hoppa över den här julen eller skjuta upp den kanske.
För det enda jag tänker på och finns i min hjärna är sommar.

SOMMAR SOMMAR SOMMAR

hör på ordet bara, helt underbart.

Men nu ska jag gå och äta julgodis, för det är ändå det bästa med julen helt klart! därför ska jag äta upp mig riktigt ordentligt med godis i år. Så att jag får en riktigt härlig godismage som jag alltid brukar få!

Jag har ju faktiskt en strategi som jag tycker fungerar väldigt bra! 
Den går till såhär att först äter jag så mycket julgodis så att jag håller på att spy, sedan väntar jag en timme för att få den värsta känslan att lägga sig! När jag är redo igen så äter jag dubbelt så mycket för då har kroppen redan vänjt sig.
Och så kör jag på sådär enda tills julafton är slut!
På så sätt får man i sig som mest godis!
fungerar rätt bra! prova! kan jag rekommendera.










Kommentarer
Postat av: linda

hahahah vilken strategi du har :D

2009-12-23 @ 23:25:05
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0