skolaaan.

hej mina vänner!

idag bloggar jag för att moa vill, vi två har en överenskommelse! om hon bloggar nu, så skulle jag också göra det. Först tänkte jag köra en fuling att låtsas att jag bloggade så att jag slapp, men som den perfekta kompis jag är så höll jag vad jag lovat.
HA!

så vad kan man skriva nudå? ÄH vi kör på en lista, det brukar vara enklast så!

dagens
kläder: strumpisar, tröja och skjorta + sketa snygga örhängen men jag vet inte om det räknas till kläder
sjuka: ont i hela min stackars lilla kropp
humör: trött
känsla: trött
mat: mackor, potatisbullar går ej att äta
godis: inget
katastrof: ja ingen än så länge
städat: nä gud nej bara stökat till
saknad: hihih samma gamla svar som fortfarande är hemligt

Vi kör till med en bild också nu när jag ändå är igång!
en sommarbild, härliga tider! <3333333



nu ska jag bege mig, hejdå!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moaa

De tackar jag för karolina. :)))))))))

2009-12-21 @ 14:16:03
URL: http://moaanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0