hej allihopa

(det är linda som skriver vad karro säger)
För karro fixar sej och har bråttom för hon ska till stan på lite ärenden! :)

Ikväll ska jag vara med linda, och vi ska väl åka och bada. Vi vet inte än vart vi ska bada, men vi kommer väl på nått längre fram.

Igår var vi ute på tynderö under kvällen, med anton, patrik och alex. Anton har sin stuga där. Vi badade och bastade och sådär, kom hem runt två i natt. Vi åkte moppe så det vart väldigt kallt! Tur att vi hade vantar iallafall :) jag märkte att handtaget har blivit helt böjt för jag har råkat tippa moppen så den böjdes  ju antagligen då.
haha livet fortsätter!



syns senare idag, och det är inte en korv som sticker ut ur min mun. Det är min tunga!


Kommentarer
Postat av: linda

vilken duktig sekriterare du anlitade!

2009-07-29 @ 15:29:24
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0