nu har ni tur!

Här hade jag tänkt säga adjö eller hejdå för ett tag! Jag menar bloggpaus på ren svenska, men vips så ändrade jag mig. För jag råkade nämligen se att statistiken går uppåt, så keep going!
 
Linda och jag for på birsta idag, där inhandlades det två BH:ar på rea, en riktigt snygg väst också på rea och en vit tröja.
bilder kan komma imorgon på dom.

Nu är jag så trött så att jag knappt kan tänka, för jag vaknade klockan ett idag!!
Karolina vaknade klockan ett! smaka på det. Känns lite skönt men ändå helt värdelöst.
För innan jag och linda somnade igår så läste jag att kroppen återhämtas  fysiskt mellan klockan 22:00 - 02:00 och att kroppen hämtar sig mentalt mellan klockan 02:00 - 06:00. Så det var alltså bäst att sova mellan som tiderna, och det är då man vaknar piggast på morgonen. Ska börja satsa på dom tiderna då?
njaaa känns ju lite trist på sommarlovet..



Nu blir det sängen! annars är jag lika slut imorgon som jag var på det där kortet!

pusss



Kommentarer
Postat av: linda

& jag ställde väckarklockan på 12! :o så jag skulle vakna i tid och kunna somna ikväll, är riktigt stolt över mej ska du veta :)

2009-07-08 @ 13:13:52
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0