godmorgon!

Egentligen vaknade jag vid nio och fikade frukost, men jag säger godmorgon nu till er istället.

Jag har hört ifall morgonen börjar bra så blir resten av dagen också bra, så jag testade förut genom att lägga i några chokladrutor i oboyen och vara lite extra trevlig mot familjen.

haha!




hitills har väl dagen fortsatt i en bra takt men jag tycker inte att den vart så mycket bättre

......

kanske för att jag kom på att jag inte kände någon smak eftersom att jag är förkyld.
Då spelade liksom inte dom där chokladbitarna någon roll längre!
Så tyvärr kan jag inte säga hur det smakade, men det finns kanske någon annan som har provat att lägga i choklad och känt smaken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0