myyysss

hallåhallå :)

Jag kom hem för kanske en halvtimma sedan från frisören och skolan. Det vart inte sån stor skillnad med håret efersom att hon bara klippte upp lite mer och tog bort det slitna, men skönt känns det!
Sen så tror jag att jag håller på att bli sjuk för jag fryser hela tiden och börjar känna mig hängig.

Kanske

Det är inte så bra att säga att jag är hängig än när jag inte är säker, för då blir jag lite inställd på att jag börjar bli sjuk, och det ska jag INTE bli!
Men eftersom att jag är lite trött och frysen så ligger jag i sängen nu och äter godis och lyssnar på musik :)



min vän nyckelpigan är självklart med

hejdå :)



Kommentarer
Postat av: linda henriksson

haha, vilken söt vän du har skaffat då! :)

2009-09-05 @ 00:59:16
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin du är flicka :)<33

2009-09-07 @ 19:24:30
URL: http://faaaaaaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0