skulle ha publicerats igårkväll..

Men eftersom att blogg.se suger och ingenting blir publicerat så testar jag igen!

Idag efter skolan och innan jag for på sjukhuset köpte jag en kofta på second hand.
titta som ny! bara 41 spänn :)



Jag var helt enkelt lite lat och orkade inte ta på mig den så på kortet ser den ut som en filt.
Eller det kanske är en filt som är omsydd till en kofta för den har det materialet!
mysigt lixom.

Förresten sa jag "lat" förut? Jag är inte alls lat! för idag under eftermiddagen joggade jag!
JAG joggade.
Min systers reaktion när jag sa att jag skulle ut och springa var: VAA? du rör ju aldrig på dig?
Jag svarade "jo" fast att jag egentligen visste att jag ljög.
Men somsagt sprang jag och det gick bra, eller jag gick ju då och då också fast det gick bra ändå tyckte jag :)

nu ska jag borsta tänderna och sova, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0